2011年9月11日星期日

支付寶充值和付款 - [第三章]

想搶先知道最新的淘寶資訊,就快D “LIKE” 我地既 Facebook Page 啦!http://www.facebook.com/hk.taobao.page

支付寶及充值篇
支付寶其實係一個第三者既付款平台,同paypal一樣,在淘寶拍下貨物後,你要先付款,利用支付寶付款後,就會係你戶口扣起交易金額,作為一個第三者保管金錢,等到交易完畢,買家確認收貨,確認俾錢支付寶就會將交易金額轉俾賣家。
如果交易出現問題,買家可以申請退款,支付寶就會keep住金額,直至雙方達成共識,然後根據結果處理交易金額.
支付寶並不是淘寶專用,其他網購/公司也會使用支付寶(限國內)。
另一篇文章已教大家支付寶開戶及激活。
支付寶有充值和信用咭付款兩種信用咭可參考另一文章 。

現在到充值了,適合香港人的方法至少有三種:
1.國內銀行户口過數
2.淘點充值
3.私人代充

1.國內銀行户口過數(匯率最好的)
由於支付寶是專給國內使用的,國內同胞可以透過銀行充值,但暫時還不支援香港銀行充值,就算大家都是建設银行,香港戶口和大陸户口是分開的,除非我們到國內開銀行戶口及存入人民幣再申請網上銀行服務,就能使用,否則還是不用想。
有某些會員確實上去開戶,詳情要待那些會員分享。

2.淘點充值
是針對香港人的淘寶充值方法。
淘點公司是和淘寳簽約的公司,也就是比較可靠,充值方法有好多種,可見另一文章淘點充值及去淘點官網 參考

3.私人代充
有些網站上有私人代充服務,就是以比淘點較佳的匯率代你充值支付寶,不過要冒風險。


小美有另一文章分享別的充值方法請按以下文章連結 充值支付寶新方法, 大發現, 平


logo like如果你喜歡我們的網誌,請 like 一下我們的 Facebook 吧,一有新文章便第一時間知道。



淘寶快速捷徑,淘寶會在這些分類中放特價或最熱門貨出黎俾大家參考 

9 comments:

有一個概念我唔係幾明,就係檔我充值左200$淘點,咁係唔係會自動轉左去支付寶個到?_?
同埋係淘寶買左樣野既時候,我係唔係會用我存左去支付寶既點數去付款??
咁個d係咩點數黎?過左淘點去賣方到就ok?咁賣方點樣將個d點數換番做錢?
唔係幾明~_~

你要分清楚支付寶同淘點的關係,淘寶的付款系統是支付寶。 淘點係一間香港公司,有物流,有充值支付寶等。你買的淘點,是向淘點公司買點,之後你上淘點公司的網,入資料,做會員,成為會員後可用充值支付寶服務,入資料同密碼後,可充值支付寶。
支付寶有錢後,可以在淘寶買野。

我買咗支付寶儲值咭,入完就去淘寳買野,但係佢話我個支付寶無錢

係會顯示無錢,因為D 錢唔係充值戶口,只係俾您買野用。你可以睇下我之前的教學,雖然唔係入在戶口,但俾錢時選番支付寶咭就OK。

http://cheaptaobao.blogspot.hk/2012/11/new-taodot-7-eleven-recharge-card.html

小美...我想問下係咪係7-11買左支付寶就可以連接淘寶購物嫁啦?
同埋..個店主到時係咪會問我我GA銀行帳號係咩嫁?

係,買七仔支付寶卡就可以去淘寶支付寶入密碼,儲在户口中,購物時用來付款,所有交易也由支付寶付款,不會直接轉賬的小心。

如果我支付寶無實名驗證,私人代充金額有無上限?

我不太清楚私人代充運作方法, 有些說俾登入密碼佢就無限, pls ask your 私人代充

發佈留言

Facebook Favorites More